Cambia a storia di sviluppu

Intornu à u 1880, Edison hà inventatu u portalampada ècambia, creendu a storia di a produzzione di switches è sockets.In seguitu, l 'ingegnere ilettricu German Augusta Lausi (ROS. Aostu) più pruposti u cuncettu di switches ilettricu, i primi sockets switch Manufacturers sò principarmenti cuncintrati in i paesi sviluppati in i Stati Uniti d'America è Europe;

In u 1913, a General Electric Company di i Stati Uniti hà cuminciatu à pruduce l'interruttori di luce domestica in Shanghai.

In u 1914, Qian Tangsen hà fundatu Qian Yongji Electrical Machinery Factory in Shanghai, è i Cinesi cuminciaru a so propria attività elettrica;

In u 1916, a pruduzzione domestica di i prudutti di l'interruttore elettricu principia;

In u 1919, cuminciò à imità certi switches americani.

Prima di u 1949, ci era pochi è assai picculi pruduttori di interruttori in Cina, pruducia principarmenti interruttori di rota horizontale, interruttori piatti, interruttori di luce di ghjornu, tappi, sockets dual-use, sockets trifasi è altri prudutti.

À quellu tempu, l'imprese elettriche in altri paesi in u mondu sviluppavanu rapidamente, cù tecnulugia avanzata è grande scala.

In l'anni 1980, l'industria di l'interruttore di u muru di u mo paese hè entrata in una nova era di u sviluppu, è sò stati successivamente furmati dui basi di pruduzzione di socket chinesi centrati in Wenzhou è Huizhou, Shunde è Zhongshan.Cina hè diventata u socket switch più impurtante in u mondu.Una di e basi di pruduzzione.

 

Cambia l'evoluzione standard

Prima di u 1949, i prudutti elettrichi di a China dipendenu principalmente di l'impurtazioni.À quellu tempu, ùn ci era micca un standard uniforme per i sockets switch in u mondu.

Dopu à u 1950, u Shanghai Power Station hà ancu gestionatu a qualità di l'industria, chì prumove assai a standardizazione di i prudutti.

In l'anni 1960, u Guangzhou Electrical Apparatus Research Institute hà stabilitu un centru naziunale di teste di materiale elettricu in bakelite indoor.

In l'anni 1970, a prima riunione di l'interruttore di u cable di bachelite indoor hè stata tenuta in Harbin per standardizà più.

In u 1966, a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale hà presentatu una iniziativa standard unificata.

In u 1970, a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale hà decisu di creà una filiera per studià i plugs and sockets, è hà cuminciatu à stabilisce norme IEC per i sockets di switch.

In l'anni 1970 è 1980, u mo paese hà ancu standardizatu gradualmente i sockets di switch in naziunale è internaziunale.In seguitu, l'Istitutu di Ricerca di l'Apparecchi Elettrici di Guangzhou hà rivisu i standard di socket switch in riferimentu à u standard IEC.Finu a ora, u socket di u muru di u nostru paese hà furmatu un sistema standard relativamente cumpletu.

 

Cambia l'evoluzione di a struttura

Prima di l'anni 1980, l'interruttori di filu di pull-wire montati in superficia, l'interruttori rotativi, l'interruttori di toggle, i picculi pulsanti è i sockets muntati in superficia eranu largamente usati in tuttu u paese.U principiu di funziunamentu era buttone pop-up, flip-up unipolu, etc. I materiali eranu basu elettricità.Farina di legnu è ottone ordinariu.

I prudutti mainstream da a mità di l'anni 1980 à a fini di l'anni 1990 eranu sliding rocker type, double spring type rocker, etc. I materiali eranu PC o nylon 66, bronzu fosforu di stagno, etc., perchè a forma di u produttu era una struttura di buttuni chjuchi. era ancu chjamatu "Interruttore di u pollice".

In a fini di l'anni 1990, i prudutti di u cambiamentu hà pagatu più attenzione à a migliione di a sicurità, cù a funzione di prutezzione di a porta, è i materiali sò principalmente fatti di materiali PC d'alta qualità è cuntatti di lega.U grande "interruttore chjave" di u pannellu è u "interruttore intelligente" di cuntrollu intelligente sò ghjunti unu dopu à l'altru.


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2021